18.11 turnauspäivän turnausraportit: D-tiikerisarjan Salamat ja A-tytöt

23.11.2023

Vielä viimeiset tiivistetyt turnausraportit kahdelta viikonloppuna pelanneelta joukkueelta, D-tiikerisarjan Salamoilta ja seuran vanhimmilta junioreilta, A-tytöiltä.

Salamat, kuten Syklonitkin pelasivat Iissä lauantaina. Salamoilla ei ottelutuloksia katsoessa paljoa kisaväsymystä ollut näkyvissä, vaikka taukoa turnauksista ei välissä ollutkaan. Kolmesta ottelusta tytöille puhtaat 2-0 voitot. Lohkon kärkipaikka on aika vahvasti Salamoiden otteessa, piste-eron lohkon toisena oleviin Sykloneihin ollessa jo 7.

A-tytöt pelasivat Kempeleessä poolin 2 D1 turnauksen. Kahdella voitolla ja yhdellä tappiolla tytöt saivat pidettyä paikan D1-poolissa itsellään. Seuraava turnaus on 9.12 ja se pelataan Muhoksella! Vieraaksi tänne saadaan Oulun Kisko, Kuusamon Pallokarhut sekä Puijo Wolley Kuopiosta.