D-tiikerisarjan turnauspäivä Iissä - Syklonit

22.11.2023

Syklonit Ii 18.11

D tiikerisarja jatkui heti viikko Raahen turnauksen jälkeen. Tämä näkyi hieman suorituksissa, se viimeisin pelikipinä oli poissa ainaki turnauksen ensimmäisessä pelissä Ylikiiminkiä vastaan. Ensimmäinen erä Sykloneille ja toinen Nuijamiehille. Pikkupisteissä oltiin kuitenkin yhden pisteen verran parempia, joka osoitti sillä hetkellä kahden tasaisen joukkueen välisen paremmuuseron.

Järjestävä seuraa vastaan peli-ilme kirkastuikin jo merkittävästi eikä Iiläiset päässeet missään vaiheessa haastamaan Sykloneita. Erityisesti syöttö ja vastaanotto toimi mallikkaasti.

Viimeinen peli oli oman seuran Salamoita vastaan. Edellisen pelin innoittamana luotiin pelitaktiikkaa, jolla voitaisiin haastaa Salamat ja ottaa ensimmäinen voitto keskinäisistä peleistä. Oma pelaaminen meni kuitenkin yliyrittämisen puolelle ja Salamien sitkeä puolustaminen ja tehokkaat hyökkäykset olivat kuitenkin liikaa Sykloneille. Salamat tälläkin kertaa VIELÄ vahvempia. Toki täytyy myöntää, että Salamat esitti erittäin hienoa ja virheetöntä peliä. Olisiko Sykloneiden valmennuksen harjoittama Salamoiden psyykkaaminen ennen ottelua osunut lopulta omaan nilkkaan…

Sykloneiden pelit jatkuvat Joulukuussa kun pelimatka kohdistuu Oulun laitakaupunkiin Ylikiimingin Nuijamiesten vieraaksi.