Loimut

Loimut lopetti kautensa Ylivieskassa, jossa pelattiin kaksi pitkää kolmen erän peliä. Ensimmäisessä pelissä tuli vastaan Ylivieskan Kuula, jonka kanssa on pelattu kauden mittaan monta tasaista vääntöä, välillä voittaen ja välillä häviten. Tällä kertaa peli kääntyi Ylivieskan hyväksi. Toinen erä oli jo tulossa reilusti meille, mutta Ylivieska pelasi valmentajansa mukaan kauden parhaan erän ja kairasi vielä voiton. Peli 3-0 Ylivieskalle.
Toiseen otteluun Ylikiiminkiä vastaan päätettiin, että unohdetaan ensimmäisen pelin harmittava tappio ja päätetään kausi iloisempiin tunnelmiin. Niinhän siinä kävi. Onnistumisia koko joukkueelle, iloinen meininki ja selkeä voitto 3-0. Pukukoppiin palattiin lähes juhlatuulella, kun kausi päättyi hyvään peliin!
Loimuille sijoitus 15./18.
Vastuuvalmentaja:
Mikko Männistö